Lahjoita

Tue MLL:n Kainuun piirin työtä

Lahjoittamalla varoja MLL:n Kainuun piirin toimintaan tuet työtämme lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyväksi Kainuussa.

MLL Kainuun piiri ottaa vastaan yksityishenkilöiden, yritysten ja yhteisöjen antamia lahjoituksia ja testamentteja. Lahjoitukset ovat olleet aina merkittävä apu toimintamme olemassaololle ja kehittämiselle.

Lahjoitusrahat käytetään yleisesti MLL Kainuun piirin toiminnan tukemiseen tai valitsemaasi kohteeseen.

Rahalahjoitukset voi suorittaa yhdistyksen keräystilille:
FI53 5760 0340 0653 73
Viestikentässä voit kertoa, jos haluat kohdentaan lahjoituksesi tiettyyn toimintaan Kainuun alueella.

Keräyslupa

Rahankeräysluvan saaja: Mannerheimin Lastensuojeluliiton Kainuun piiri ry
Rahankeräysluvan myöntäjä: Poliisihallitus
Rahankeräysluvan numero ja myöntämisaika: RA/2022/1451, myönnetty 20.10.2022
Kerättävien varojen käyttötarkoitus:  Kerätyt varat käytetään Mannerheimin Lastensuojeluliiton Kainuun piirin työhön lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyvinvoinnin edistämiseksi. Varoja käytetään vanhemmuuden tukemiseen sekä lasten ja nuorten hyvinvoinnin tukemiseen ja edistämiseen sekä näihin tähtäävien toimintojen suunnitteluun ja toteuttamiseen.

Toimintamuotoja voivat olla esimerkiksi vertaisryhmätoiminta, koulutustoiminta, tapahtumat, hyvinvointia tukevan ja edistävän materiaalin tuottaminen, paikallisyhdistysten vapaaehtoistyön tukeminen ja suora taloudellinen tuki perheille.

Seija Karjalainen
toiminnanjohtaja